Jornada de presentació de resultats i de la nova varietat d'espigalls del Garraf

dijous, 2 març, 2017 - 00:00
Camps de l'Escola de Natura Can Grau, al municipi d'Olivella Masia Can Grau Pista forestal asfaltada d'Olivella a Plana Novella, km 3,5 08818 Olivella

Presentació dels resultats de la 1a fase del projecte de recuperació de l’espigall del Garraf (dijous 2 de març)

El proper dijous 2 de març, els camps de l'Escola de Natura Can Grau, al municipi d'Olivella, acolliran la presentació dels resultats de la primera fase del ‘Projecte de recuperació de la col brotonera o espigall al Parc del Garraf', realitzat per la Fundació Miquel Agustí. A l'acte hi assistiran Jesús Calderer Palau, diputat adjunt d’Espais Naturals; Marta Verdejo, alcaldessa d’Olivella; Rosa Huguet, alcaldessa de Canyelles, en qualitat de presidenta de NODE Garraf; Montse Marcet, presidenta de l’Associació d’Espigalls del Garraf i Joan Simó, director científic de la Fundació Miquel Agustí.

Durant l’acte, es presentarà per primera vegada la nova varietat d’espigalls del Garraf desenvolupada en el marc del projecte i es dibuixaran les línies mestres de la segona fase del projecte, que ha de conduir a l’assoliment d’una marca europea de qualitat per als espigalls del Garraf. L’acte inclourà una visita als camps de Can Grau i es finalitzarà amb un tast d’espigalls.

Aquest projecte ha estat inclòs en les activitats de la Xarxa Productes de la Terra.

En acabar, es farà una degustació gastronòmica dels espigalls del Garraf, en la Masia Can Grau, servida per l’Escola d’Hosteleria de l’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges