Arriba la Fira de l'Oli del Vallès i el Mercat del pa artesà del 2024

dissabte, 27 gener, 2024 - 09:00 a 14:00

La plaça Miquel Bosch acollirà el 27 de gener una nova edició de la Fira de l’Oli i el Mercat del Pa Artesà que organitzen l’Ajuntament de Bigues i Riells del Fai i el Consell Comarcal del Vallès Oriental, membre de la Xarxa Productes de la Terra.

Trobareu parades d’oli vera, producte singular de la Xarxa Productes de la Terra, així com d’altres varietats; i de pa artesà fet amb farines antigues, i de productes de proximitat.

Durant tot el matí es faran activitats com ara tastos d’olis al Teatre Auditori Polivalent, a càrrec de l’Associació de Productors i Elaboradors d’Oli d’Oliva del Vallès, una demostració de cuina a càrrec del Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental, o la xerrada “Les farines de blats antics”, a càrrec del productor Santi Olivé i el nutricionista Albert Bruno.

Més informació.

Organitzador:
Ajuntament de Bigues i Riells del Fai i Consell Comarcal del Vallès Oriental
Destinatari:
Públic en general
Tipus d'acte:
Acte organitzat pels ens locals de difusió pública
Sector: