El Servei de Desenvolupament Rural del Lluçanès disposa de pàgina web

divendres, 2 febrer, 2018

El Servei de desenvolupament rural, impulsat pel Consorci del Lluçanès, membre de la Xarxa Productes de la Terra, ofereix assessorament i suport al sector primari, gestió forestal, promoció i dinamització de productes agroalimentaris locals.

• Formació: Oferta de cursos de formació d’interès per al sector primari: fitosanitaris, biocides, gestió…Jornades per la capacitació del sector primari del Lluçanès.
  • Servei de Desenvolupament rural: Assessorament a pagesos i propietaris. Suport al sector agrari en temàtiques diverses. Suport a nous projectes, acompanyament en noves incorporacions.
  • Productes agroalimentaris: Suport en difusió, promoció i capacitació a productors i elaboradors de productes agroalimentaris.
  • Accions de difusió: Manteniment de la pàgina www.producteslocals.llucanes.cat. Sistema d’avisos SMS agrari.
  • Suport ajuntaments: Cartografia i senyalització. Assessorament en la implantació de projectes. Suport en l’organització de fires, jornades i esdeveniments.
  • Suport a la gestió forestal: suport i ajuda als propietaris forestals en col·laboració amb l’Associació de Propietaris Forestals.
  • Salut pública: Assessorament i acompanyament als establiments i comerços minoristes, i ajuntaments, en matèria de salut pública.