Presentació del conte ‘La mallerenga blava i el camí de la llet. Una aventura a Perafita’

divendres, 2 febrer, 2024 - 17:30 a 19:00
Cal Prat (l'Altell)

El Consorci del Lluçanès i l'ajuntament de Perafita presenten el conte infantil: "La mallerenga blava i el camí de la llet. Una aventura a Perafita" d'Anna Obiols amb il·lustracions de Subi.

La mallerenga blava té el privilegi de viure al Lluçanès, a l’alzina de Busquets a Perafita, una terra que viu al ritme de les estacions. Una tarda de primavera un sobtat canvi de temps la sorprendrà i l’obligarà a refugiar-se en un estable on coneixerà la vida dels animals de la granja. Des d’allà descobrirà quin és el camí que fa la llet fins a arribar, transformada en formatge, a les nostres cases. Voleu saber quins animals l’acompanyaran en aquesta aventura?

Amb la presentació d'aquest conte el Consorci del Lluçanès, membre de la Xarxa Productes de la Terra, inicia una col·lecció de contes amb històries vinculades al territori.

Organitzador:
Consorci del Lluçanès i Ajuntament de Perafita
Destinatari:
Públic en general
Tipus d'acte:
Acte organitzat pels ens locals de difusió pública
Sector: