Acte de presentació de la seva participació a l’activitat “Benvinguts a Pagès”

dimecres, 31 maig, 2017 - 12:30

El proper dimecres, 31 de maig, a les 12.30, es presenta al Museu de la Pagesia de Castellbisbal la segona edició del Benvinguts a Pagès a la comarca del Vallès Occidental.

El Benvinguts a Pagès és un cap de setmana de portes obertes a explotacions agràries, ramaderes i pesqueres d’arreu de Catalunya, que faran visites gratuïtes perquè puguem veure com i on es fan els productes que després ens arriben a taula. Ja hi ha més de 225 pagesos, ramaders i pescadors d’arreu de Catalunya que s’han apuntat a la iniciativa; més de 200 restaurants, uns 215 allotjaments i més de 170 activitats complementàries de tipus molt divers organitzades per Ajuntaments, entitats i col·lectius. En total, gairebé 820 propostes diferents que ens permetran descobrir el producte i la terra en qualsevol punt del país.

Al Vallès Occidental, hi participen els productors de la Biomasia Ca n’Oliveró de Castellbisbal, la Catxaruda de Gallifa, Els Horts de Can Salas de Terrassa, la Formatgeria La Frasera de Vacarisses, la Granja La Roca i La Muntada de Sant Llorenç Savall, el Viver Tres Turons de Castellar del Vallès i el Celler de Can Morral del Molí d’Ullastrell. També s’han sumat al projecte 11 restaurants de la comarca (Can Vinyers de Matadepera; Can Campanyà, Cal Pupinet i Ca l’Esteve de Castellbisbal; El Cel de les Oques, La Venta, Mun, Capritx i El Vapor Gastronòmic de Terrassa; Ristol de Viladecavalls i el Capicua de Cerdanyola del Vallès) i l’hotel Don Cándido de Terrassa.

Complementen l’oferta del Benvinguts a Pagès, una desena d’activitats complementàries a diferents municipis de la comarca (que permetran visitar i tastar productes als mercats, degustar productes ecològics, fer una visita guiada al museu del tractor d’època o un taller de pa al molí fariner). Podeu veure més informació de les propostes del Benvinguts a Pagès al Vallès Occidental a: http://bit.ly/2qZaqTT.

La presentació comptarà amb la participació del president del Consorci de Turisme, senyor Víctor Puig, del regidor de turisme de l’ajuntament de Castellbisbal, senyor Toni Pons,

TEMA: Presentació del Benvinguts a Pagès al Vallès Occidental
DIA: 31 de maig de 2017
HORA: 12.30