XI Fira de la Llavor

diumenge, 7 maig, 2023 - 10:00

Tasta'm, aprèn, intercanvia, gaudeix i fira't en una fira amb productes de proximitat, ecològics i artesanals.

Va néixer el 2013, amb l’objectiu de contribuir a la recuperació, difusió i donar valor a les llavors locals, o tradicionals, així com afavorir el contacte entre productors i consumidors, a més de fomentar la cooperació entre pagesos i artesans que produeixen aliments ecològics i de proximitat.
Se celebra a la zona de la Muntanyeta, una zona on es concentren diferents espais com el bosc d'herbes aromàtiques, el banc de llavors, els horts socials, el bosc comestible i l'hivernacle.
Durant la seva tercera edició va néixer l'Associació del Banc de Llavors, un grup de voluntaris recollint i cultivant llavors per assegurar la biodiversitat agrícola a la comarca.

Quan?

07/05/2023

De 10.00 h a 19.00 h

On?