Mercat dels tastets de la terra i les trompetes L'Esquirol

diumenge, 14 abril, 2024 - 10:00 a 22:00

El pròxim 14 d'abril, L'Esquirol acollirà una nova edició del "Mercat dels Tastets de la Terra i les Trompetes". Organitzat per la CAC (Cabrerès Associació de Comerciants), l'Ajuntament de L'Esquirol i amb la col·laboració de l'Escola Municipal de Música "El Faristol", aquest esdeveniment promet una experiència multisensorial única per a tota la família.

El mercat, que s'iniciarà a les 10 del matí serà el lloc perfecte per explorar i degustar una àmplia varietat de productes agroalimentaris i artesanals de la zona del Collsacabra. Aquest any, el mercat que dona inici a la primavera, destaca pel rècord de parades. Una quarantena d’espais donaran més oportunitats que mai als visitants d'immergir-se en la riquesa cultural i culinària del Collsacabra.

A més, durant el matí, l'Escola Municipal de Música "El Faristol" organitzarà el "Festival de Combos", amb actuacions en dos escenaris diferents des de les 10 del matí fins a les 14:00, que complementaran perfectament l'ambient festiu del mercat. Entre concert i concert gaudirem de la primera ballada d’enguany dels geganters de l’Esquirol: L’Ermengol i l’Adalais.

A la tarda, a partir de les 15:30, el grup Svalbar oferirà un concert de versions, que posarà la cirereta final a aquesta jornada plena d'entreteniment i cultura.
Amb una combinació de gastronomia, música en viu i activitats per a tota la família, el "Mercat dels Tastets de la Terra i les Trompetes" promet ser una experiència inoblidable.

Organitzador:
Cabrerès Associació de Comerciants, Ajuntament de l'Esquirol i EMM "El Faristol"
Destinatari:
Públic en general
Tipus d'acte:
Acte organitzat pels ens locals de difusió pública