Aigua i món local: Congrés BIT

dimecres, 20 març, 2024 - 10:00 a dijous, 21 març, 2024 - 20:00

Els dies 20 i 21 de març, Vic acull el tercer Congrés BIT de Bioeconomia, Innovació i Tecnologia, el principal punt de trobada de les empreses, empreses emergents i centres de recerca que lideren el futur de la bioeconomia catalana per transformar el sector primari i agroindustrial.

Durant aquests dos dies es duran a terme ponències al voltant de l’aigua i els paisatges agroforestals resilients.

En el marc d’aquest esdeveniment, l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic, organitza una sessió en línia, Aigua i món local, adreçada a tècnics de Promoció Econòmica d’administracions públiques i amb l’objectiu de transferir solucions al món de la recerca i la innovació al món local.

Data: dijous, 21 de març

Horari: de 9:15 h a 11:00 h

Lloc: en línia

Programa i inscripcions

Aquest certamen és organitzat per l’Ajuntament de Vic, la Fira de Lleida i el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Lleida.

Destinatari:
Tècnics
Tipus d'acte:
Acte organitzat pels ens locals de difusió pública