Torna la Carxofada a Sant Boi de Llobregat

divendres, 17 març, 2023

Després de tres anys sense celebrar-se aquest esdeveniment degut a la pandèmia, el dia 2 d’abril torna a Sant Boi aquest tradicional dinar popular.

L’Ajuntament de Sant Boi, juntament amb la Cooperativa Agrària Santboiana i l’associació de restauració Sant Boi Degusta i Sant Boi Comerç, han organitzat a la plaça de l’ajuntament i a la rambla Rafael Casanova moltes activitats per celebrar la Carfoxada, que té com a protagonista la carxofa, el producte agrícola estrella del municipi.

Al matí del 2 d'abril, hi haurà la trobada de puntaires, diversos tallers i showcookings relacionats amb la carxofa. Seguidament, el dinar es farà en quatre torns per evitar cues i tindrà un preu de 14€ si s’adquireix el tiquet online a l’enllaç o bé 16€ si s’adquireix el mateix dia.