Sant Vicenç dels Horts celebra la 35a Mostra amb la gastronomia d'ara i d'abans com a protagonista

dimarts, 15 gener, 2019

Ja arriba la 35a Mostra Comercial, Agrícola i Gastronòmica a Sant Vicenç dels Horts.

El cap de setmana del 19 i 20 de gener el municipi celebra la Mostra, un dels esdeveniments més destacats del municipi amb un programa farcit d'activitats. Consulta el programa aquí

Al llarg dels dos dies, la 2ª mostra Internacional de Pastisseria recull mestres pastissers reconeguts, que són autèntics referents nacionals i internacionals, surten al carrer i trepitgen Sant Vicenç per  preparar en directe postres diverses i elaboracions pastisseres davant del públic. Un autèntic luxe i una oportunitat excepcional per tenir a prop grans noms de la pastisseria, com la veneçolana Andrea Dopico, el gran mestre català Carles Mampel o el valencià Salvador Pla, guardonat enguany amb el títol de Pastisser Mundial 2018. Deu reconeguts pastissers, entre els quals es troben les persones esmentades, s’instal·laran al centre del nostre poble. Sortiran del seu obrador per venir a Sant Vicenç dels Horts a ensenyar al món què és la pastisseria i com la treballen.