S’amplia el termini per presentar-se als premis Ciutats i Pobles que Alimenten

divendres, 23 juny, 2023

La Xarxa de Municipis per l'Agroecologia, a proposta del seu Consell d'Organitzacions Socials (COS) ha convocat de nou el 2023 els Premis 'Ciutats i Pobles que Alimenten', que van celebrar la seva primera edició en 2022 amb iniciatives premiades a València, Valladolid, Granollers, Allariz i la Conca de l'Eo.

Després de l'èxit de la primera edició, s'atorgaran de nou el 2023 un total de quatre premis a les millors pràctiques en matèria de polítiques alimentàries locals, almenys un d'ells dedicat específicament a petits municipis, menors de 20.000 habitants.

Atès la singularitat d’aquests mesos per les entitats locals, han decidit ampliar el termini dels premis 'Ciutats i Pobles que Alimenten' fins al pròxim 30 de juny, divendres. Per llançar una candidatura, és suficient amb omplir aquest formulari, ja siguis part de l'entitat promotora o qualsevol entitat o persona externa.