Obert el termini per sol·licitar els diplomes de mestre artesà i mestra artesana

divendres, 30 juny, 2023

La Generalitat ha obert el termini per sol·licitar el Diploma de Mestre Artesà i Mestra Artesana 2023 en les modalitats professional i divulgativa.

Amb aquest guardó, la Generalitat distingeix les persones que han fet de la seva professió l’exercici d’un ofici artesà o un mitjà pedagògic per donar continuïtat a un o més oficis artesans, i que han exercit més de vint anys de trajectòria professional reconeguda, amb domini tècnic de l’ofici, mèrits adquirits, docència demostrada, mestratge exercit i aportacions a l’ofici.

El termini de presentació de les sol·licituds, juntament amb la documentació corresponent finalitza a les 14 hores del 28 de setembre de 2023.