CIDORural: informació i recursos públics per al foment del teixit productiu del sector primari

divendres, 17 març, 2023

Us informem que a través del CIDO (Cercador d’Informació i Documentació Oficials) s’ha habilitat un apartat específic mitjançant el formulari CIDO Rural,  que facilitarà la posada a disposició de la informació i de tot un conjunt de recursos públics - econòmics i normatius- a les empreses i professionals de l’agricultura, l’alimentació, la ramaderia i la pesca.

Us podeu subscriure mitjançant el formulari que trobareu aquí per rebre un correu electrònic amb diferents recursos personalitzats segons les característiques del vostre sector.

• Alertes dels ajuts del sector primari
  • Alertes de contractes públics del sector primari
  • Alertes de la normativa que regula l’activitat del sector primari a cada municipi
  • Alertes dels convenis col·lectius del sector primari
  • Alertes de la legislació estatal i autonòmica que regula l’activitat del sector primari.

En aquest sentit cal recordar que el CIDO genera automàticament alertes d’ajuts que es puguin demanar a qualsevol institució que doni servei al territori, ofertes de treball del sector públic que siguin pròximes al municipi de residència o que inclogui places reservades a persones amb discapacitat, dones, persones a l’atur i joves; i, també, la regulació de la normativa de l’àmbit social.

CIDORural és el tercer servei que s’ofereix al CIDO, després d’haver consolidat, amb èxit, els projectes CIDOEmpreses i CIDOPersones. Durant l’any passat, aquests dos serveis van generar 37 milions i mig de visites a la pàgina web, més de 270.000 subscriptors i més de 150 milions d’anuncis enviats.