12a Fira de la Vinyala

dijous, 14 setembre, 2023

La Fira de la Vinyala, dins la Ruta Europea del Cargol, és la cita gastronòmica anual per excel·lència d’Òdena que té com a protagonista un producte típic molt apreciat: el cargol de vinya.

La Fira de la Vinyala serà el pròxim diumenge 17 de setembre, de 10 h a 15 h, a Òdena. Enguany, l’esdeveniment arriba amb una gran novetat: el primer aplec de colles de la Vinyala d’Òdena.

La Fira de la Vinyala, inclosa dins la Ruta Europea del Cargol, és ja la cita gastronòmica anual per excel·lència d’Òdena, nascuda amb l’objectiu de promocionar la població a partir d’un producte típic i culinàriament molt apreciat del municipi i de la Conca, com és el cargol de vinya.

A més de les propostes gastronòmiques entorn del cargol, encapçalades per la Confraria de la Vinyala i els restaurants participants de la zona, el programa d’actes també inclou activitats entorn aquesta temàtica.

Quan?

17/09/2023