Presentació del servei d'assessorament local "Agrorienta't" de Cardedeu (Vallès Oriental)

dimarts, 16 gener, 2018 - 13:00

Agrorienta’t és una idea pionera impulsada des del Consell Comarcal del Vallès Oriental amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cardedeu per assessorar a qualsevol empresa agroalimentària que desitgi implementar millores de viabilitat i que vulgui orientar-se en temes de producció, fiscalitat agrària, normativa alimentària i ajuts públics. Durant la prova pilot (tardor 2017) s’han realitzat 27 assessoraments a més de 20 projectes agroramaders.

Les empreses del sector agroalimentari de la Xarxa de Productes de la Terra podran optar directament a rebre l’assessorament i la resta d’empreses del sector hauran de ser valorades prèviament per veure si compleixen els requeriments de qualitat. Així serà el Consell Comarcal qui gestioni la relació de necessitats d’assessorament  i consultors especialitzats de l’Ajuntament de Cardedeu seran qui atendran les necessitats.

La presentació  comptarà amb la participació del conseller comarcal de Promoció Econòmica,  Marc Candela,  i la regidora de Desenvolupament Local de Cardedeu Núria Hernández i es farà a la Sala de Columnes de l’Ajuntament.

Organitzador:
Consell Comarcal del Vallès Oriental