El programa “Cuina sense pares” Diputació de Barcelona inclou un apartat de productes de proximitat

divendres, 22 juny, 2018

El programa “Cuina sense pares” està impulsat per la Gerència de Salut Pública, que forma part de la Xarxa Productes de la Terra,

Cuina sense pares és un web que pretén fomentar una alimentació saludable entre els i les joves dels nostres municipis i animar-los a posar-se el davantal.

L'objectiu és facilitar a la població jove un seguit de recursos i consells sobre com seguir una alimentació saludable. Aquesta pàgina, recull propostes de menús setmanals de diferents plats per dinar i sopar, amb receptes fàcils, ràpides, saludables i econòmiques, i idees d'esmorzars i berenars.

Per contribuir a la difusió d'aquest web, posem a l'abast de tots els municipis de la demarcació de Barcelona els "Tallers cuina sense pares", adreçats a joves de 14 a 18 anys. Aquesta activitat té el format d'una sessió de dues hores, que s'inicia amb una breu explicació i una sèrie de consells sobre alimentació saludable, per passar a elaborar tres receptes. El període per fer la sol·licitud dels "Tallers Cuina sens pares" va finalitzar el 6 de març 2018.